Механізм перемикання кпш zf

Механізм перемикання кпш zfУ деяких навантажувальних автозасобах застосовується ще один одноступінний балансир, який ще називають роздільником. Він в два рази збільшує загальноприйняту цифру передач. Механізм перемикання кпш zf управляється повітрям, і ще за допомогою одного важливого пристрою. У КамАЗах на сьогоднішній день монтують багато КП, де різняться характеристики навіть при незначних відмінностях в конструкції. Механізм перемикання кпш zf з 15 дільниками найбільш популярний серед вантажівок.

Розібратися в роботі ділильних механізмів можуть професіонали з «Промекс Партс». Нам добре відома будова кожної деталі для фур і вантажівок. Якщо вам потрібен хороший механізм перемикання кпш zf, то Ваше замовлення завжди приймуть і оперативно оброблять в «Промекс».

Поширені коробки моделі 15 мають дуже простк будову. Сам роздільник розташований на шестерні, яка встановлена на напрямних. Шестерні першої направляючої вставляються з підшипниками, а коліщатко другої грубо закріплено шпоном. При цьому перший вал механізму перемикання кпп zf відповідає направляючій першого валу коробки, і вони можуть з'єднуватися за допомогою муфточки синхронізатора. У проміжкових валів коробки і подільника також збігаються осі, і вони завжди жорстко скріплені між собою. Механізм перемикання кпп zf не потребує частого профобслужговування, але потрібно лише зрідка робити ревізію.

Детальні приписи, як монтувати і застосовувати механізм перемикання zf кпш додається до продукції, що продається.